RO RU
022 888 222 060 994 964
Skype: super_md Facebook: super.md
powered by:doxy_image
Rezultatele actualizării…

 

Campania “Retur in 14 de zile”

Te-ai răzgîndit? Poți returna produsul în 14 zile de la achiziție!

Pentru stabilirea condiţiilor de returnare a produsului verificați Regulamentul Campaniei sau contactați

INFOLINE SUPER.md :

Telefon în Chişinău: +373 (022) 888-234

E-mail: info@super.md

Skype: super.md

 

REGULAMENTUL CAMPANIEI “Retur in 14 de zile”

1. Organizatorul

COMITEK SRL, ( numit in cele ce urmeaza “Organizatorul” ) cu sediul in Moldova, Chisinau, Str. Vlaicu Pircalab, nr.45

 2. Dreptul de participare

La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica , rezidenta in Moldova, cu varsta de peste 18 ani, care a achizitionat  produse  din magazinele DOXYTERRA sau de pe www.super.md

 3. Obiectul Regulamentului

Obiectul regulamentului il constituie stabilirea conditiilor in care clientii, pot returna produse achizitionate din reteaua DOXYTERRA sau de pe www.super.md

 Produsele defecte nu fac obiectul prezentului  regulament.

4. Conditii de retur

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.

Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original;

Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.

Produsele care nu se afla in ambalajul original, sau fara accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.

Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.

Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.

Se accepta maxim returul a 3 (trei) produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.

Prezentul regulament se regaseste afisat in magazin si publicat pe site-ul www.super.md

ORGANIZATORUL isi rezerva dreptul de a aduce modificari / completari prezentului Regulament fara a avea obligatia de a notifica / informa in prealabil tertele persoane. Modificarile / completarile isi vor produce efectul de la data publicarii / afisarii lor.

Asa cum se facea mentiunea la cap. III- Obiectul Regulamentului, acesta stabileste conditiile in care produsele achizitioanate din magazinele DOXYTERRA sau online de pe www.super.md, pot fi returnate.

Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti persoane fizice, din magazinele  DOXYTERRA sau online de pe www.super.md, si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: 

a.      au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 14 zile 

b.      se incadreaza in conditiile mentionate in continuare: 

c.      nu fac parte din lista de produse si servicii nereturnabile

 Produse care se pot returna doar sigilate

-          Licente; 

-          Consumabile;

-          Produse de ingrijire si igiena;

-          Soft; Filme; muzica si alte materiale audio video protejate de legislatia drepturilor de autor

-          Produse ambalate in blistere;

-          Produse care reprezinta o comanda speciala (a clientului)

-          Produse care contin licente OEM activate sau preinstalate;

-          Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare ;

-          Produse de telefonie din pachete pre-pay & abonamente;

-          Produse de tip smartphone sau tablete;

-          Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate;

 

Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii :

-          Nu fac parte din categoria de produse care se pot returna doar sigilate – enumerate la pct. “Produse care se pot returna doar sigilate” de mai sus;

-          Au ambalajul original complet si nedeteriorat ;

-          Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete si sigilate;

Produse nereturnabile:

Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice;

Produse achizitionate prin sistem de rate;

Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare;

Produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat

Produse vandute la preturi speciale

Pachete

Servicii (instalare, abonamente de date, extragarantie, transport contra cost, etc)

Software descarcat online

 

 5. Locul – exclusiv pentru produsele achizitionate din magazin

Produsul / produsele pot fi returnate exclusiv in magazinul din care au fost achizitionate, in urma aprobarii cererii de retur si personal, clientului care a achizitionat produsul / produsele in baza unui act de identitate.

 

6. Mecanismul de desfasurare

Clientii care doresc sa returneze produsele achizitionate din reteaua de magazine DOXYTERRA sau online de pe www.super.md trebuie sa faca o cerere de retur catre compania COMITEK SRL, in termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la emiterea documentului de cumparare.

In cazul achizitiei din magazin cererea de retur se va face direct la magazinul de unde a avut loc achizitia.

In cazul achizitiei din mediul online cererea de retur se va face prin completarea unui formular de retur disponibil pe site http://www.super.md

Returul in 14 zile nu aduce limitare drepturilor consumatorilor care achizitioneaza produse online,  in conformitate cu legislatia in vigoare. 

Dupa verificarea documentelor de achizitie, produsul va fi preluat in vederea evaluarii indeplinirii conditiilor de retur, de catre magazinul care a primit cererea de retur sau prin intermediul curierului desemnat de COMITEK SRL/DOXYTERRA, in cazul produselor achizitionate online, contra-cost.

Aprobarea returului pentru toate produsele – sigilate si desigilate nefolosite si cu ambalajul original, se va face direct in magazinul de unde a avut loc achizitia offline, sau on line de catre directorul de magazin.

Acceptare a returului pentru alte produse decat cele sigilate, mentionate anterior, se va putea face doar dupa verificarea si confirmarea indeplinirii conditiilor de retur in magazin, Organizatorul rezervandu-si dreptul sa decida asupra acceptarii returului pentru alte produse decat cele sigilate mentionate anterior.

In urma verificarii starii produsului , daca se constata ca nu indeplineste conditiile pentru retur Magazinul va informa direct Clientul.  La cererea clientului, produsul poate fi returnat prin curier, cu plata la destinatie. In acest caz clientul va suporta costul transportului de retur, conform declaratiei date la momentul predarii produsului pentru constatare.

In cazul cererilor de retur online, clientul este obligat sa trimita produsul prin curier in termenul - de 5 zile lucratoare, de la formularea cererii pe site-ul super.md.

In cazul depasirii termenului, cererea se considera anulata.

7. Timpul

Rezolutia la cererea de retur va fi trimisa clientului, printr-un mijloc de comunicare agreat (telefonic, email, fax, etc), in maxim 7 zile lucratoare de la preluarea produsului de catre magazin sau curier. Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 15 zile lucratoare de la data aprobarii returului;

8.  Returnarea Contravalorii

In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din reteaua de magazine / online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur, returnarea se va face pe loc in magazin sau in maxim 2 zile lucratoare pentru produsele achizitionate online. Achitarea diferentei de valoare se va face direct in magazine sau online.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 15 zile lucratoare de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia.

9. Durata Campaniei

Campania “Retur in 14 zile” , se desfasoara incepand cu data de 1 februarie 2014  (numita si data publicarii) si pana la data la care Organizatorul decide  intreruperea Campaniei si anuntarea corespunzatoare a acestui fapt.

10. Intreruperea Campaniei

Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania “Retur in 14 zile”, oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine etc.)

11. Litigii

Orice disputa cu privire la interpretarea, executarea si efectele prezentului Regulament vor fi solutionate pe cale amiabila.

 

In cazul in care Partile nu ajung la o intelegere, litigiile vor fi supuse spre solutionare instantelor de judecata competente.